KOmentáře z KOkpitu, linka 17

11. března 2010 v 22:16 | Jim |  KOmentáře z KOkpitu
AKTUALIZACE 30. 4.
Tak jdeme na to, pojedeme linku sedmnáct z Modřan na Sídliště
Ďáblice. Jelikož je video povídací, tak já už mlčím a jedeme!
Video první:

Video druhé:
Video třetí.
Video čtvrté.
Video páté.
Video šesté
Video sedmé.
Video osmé.
 

10 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Pavel Pavel | E-mail | 11. března 2010 v 23:50 | Reagovat

Mám Vánoce o den dřív :-)

2 PePa PePa | 11. března 2010 v 23:59 | Reagovat

proč ve smyčce ty kola tak skřípou?

3 zzz zzz | 12. března 2010 v 16:41 | Reagovat

na co je vlastne u tramvajovych dobry ten žlábek? Vlaky ho nemaji a taky jedou a zatáčí... dik

4 zzz zzz | 12. března 2010 v 16:41 | Reagovat

myslel jsem u tamvajovych koleji

5 KubiqCZ KubiqCZ | 13. března 2010 v 13:15 | Reagovat

Proč je na tý trati dvojitý trolejový vedení (dva dráty nad sebou) nikde jinde v Praze jsem to neviděl?

6 KubiqCZ KubiqCZ | 13. března 2010 v 13:17 | Reagovat

[4]:To by mě také zajímalo... Ale už i v Praze je bezžlábková kolejnice
http://foto.prazsketramvaje.cz/2010/brezen/08032010/index.php

7 Lukáš Lukáš | 13. března 2010 v 17:51 | Reagovat

Díky tvůrcům za dlouho očekávaný KoKo :)

[3]:: Na všechny tvé otázky odpoví:
tram-forum.prazsketramvaje.cz  v sekci o tramvajových tratích
a
http://www.metro.cz/domov/1489-nove-kolejnice-pro-tramvaje-snizi-hlucnost
(nevadí snad nikomu, když sem dám odkaz?)

[5]:: Podle mě je ten horní drát jenom nosnej. Důvod bych spatřoval v tom, že asi nemůže bejt "jen tak" napájecí trolej, se kterou hejbe každý projetí tramvaje, ale pravej důvod nám upřesní určitě nějakej tramvaják :)

8 Martin Martin | 14. března 2010 v 11:13 | Reagovat

[3]: : Kola všech vlaků i tramvají mají po vnitřních stranách okolek, - takovej jakoby zoubek - který vede kola v zatáčkách a po vyhýbkách aby zatáčela a nevyjela pryč. A když zaleješ koleje například do asfaltu, tak tam musíš nějak vytvořit mezeru, kudy pojede tento okolek. Vlaky fungujou na stejným principu, akorát se prostě nezarovnává povrch okolí s hlavou kolejnice. Ale podobný princip je vidět na přejezdech - tam je ten žlábek uměle vytvořený mezerou.

9 Martin Martin | 14. března 2010 v 11:17 | Reagovat

[5]: Přesně jak píše Lukáš - tramvaják sice nejsem, ale pokusím se vysvětlit. Po tom spodním drátu klouže pantograf a je vhodné, aby nebyl nijak prověšený a dobře napnutý a moc se nerozkmital po průjezdu. To lze zajistit dvěmi způsoby - buďto vkládáním sloupů či jiných způsobů zavěšení po kratších úsecích nebo právě tímto způsobem, kdy horní drát je tam pouze pro to, aby bylo možné dostatečně napínat ten druhý. Z boku by bylo vidět, že z horního drátu vedou k dolnímu po krátkých vzdálenostech "spojky", které právě nadzvedávají ten spodní, aby nebyl prověšený.

10 Martin Martin | 14. března 2010 v 11:20 | Reagovat

[2]: To souvisí s okolkama (viz o něco více). Když jede náprava obloukem, tak na prvním vnějším kole tlačí okolek celou nápravu směrem dovnitř oblouku, naopak vnitřní zadní kolo nápravy tlačí nápravu směrem ven (resp. jen ji udržuje v kolejích). Výsledkem je to, že se náprava natáčí vždy do směru tečny v daném místě oblouku. A právě toto tření okolků o kolejnice způsobuje ty hnusný zvuky. Existuje i řešení - mazání okolků ale nevím, jeslti se v Praze používá

11 Hanák Hanák | 9. dubna 2010 v 20:35 | Reagovat

kdypřidáte další díl

12 Lukáš Lukáš | 17. dubna 2010 v 12:25 | Reagovat

Opět super díl:)
Taková technická: Vyjde ta kazeta? Přece jenom jsme teprv v Holešovicích a už to cca 6x7,5=45 minut je... Nevím teď přesně jak dlouho trvá trasa Nádr.Holešovice-Ďáblice, protože v době výluky Trojská nejdou řády 17 a 14 na idosu...

13 kijfilm kijfilm | 17. dubna 2010 v 16:10 | Reagovat

[12]: Žádný strach, tentokrát do cíle dorazíme...

14 Lukáš Lukáš | 17. dubna 2010 v 21:58 | Reagovat

Tentokrát?:-D

15 Lukáš Lukáš | 17. dubna 2010 v 22:06 | Reagovat

Jo, aha. Zimní jízda 22...

16 Patrik Patrik | E-mail | 19. dubna 2010 v 18:28 | Reagovat

Kdy tu bude video ve kterém dojedeme na Dáblice

17 Pavel Pavel | 23. dubna 2010 v 14:12 | Reagovat

Patriku,asi jsi tu nový.. video koko se přidá vždy v pátek..takže dočkej času,konečná se blíží:-)

18 Vojta Vojta | 23. dubna 2010 v 20:35 | Reagovat

Prosím co "udělá" tlačítko FUNKCE ČB??
Dík za odpověď

19 kijfilm kijfilm | 24. dubna 2010 v 12:16 | Reagovat

[18]: Odjistí čelisťovou brzdu, v rubrice "TRAMmagazín" jsou články "Jak to funguje" a tam o brzdách určitě něco bude...

20 Lukáš Lukáš | 30. dubna 2010 v 19:43 | Reagovat

Paráda!!!
Doufám, že přestávka před tím, než pojedeme další linku bude krátší než posledně... s jídlem roste chuť :D

21 Pavel Pavel | E-mail | 4. května 2010 v 20:13 | Reagovat

Tak, a co bude dál..? nějaká indicie..?

22 kijfilm kijfilm | 5. května 2010 v 15:12 | Reagovat

[21]: Slovy klasika "My nesmíme ani naznačovat..."

23 adam adam | 6. května 2010 v 14:46 | Reagovat

jak se jmenuje pán  koko ridic jmeno prjmeni

24 Lukas Lukas | 7. května 2010 v 11:52 | Reagovat

[22]: To zní skoro jako dobrá zpráva :-D
[23]: To je přece tajné :)

25 Pepa Pepa | 10. května 2010 v 14:51 | Reagovat

Říkejme mu tajemný pan M. :)

26 Pavel Pavel | E-mail | 10. května 2010 v 19:22 | Reagovat

já bych to nechal na KOKO řidič..:-)

27 mirek mirek | 30. května 2010 v 20:55 | Reagovat

šlo by jsem dát třebas i nějáký odkatz na vozové jízdní řády jak maj řidiči v kabině?

28 Yevgeshik Yevgeshik | E-mail | 24. dubna 2014 v 4:03 | Reagovat

Уважаемые жители Праги!
Я очень люблю трамваи и очень завидую Вашему красивому городу, потому что там такая разветвлённая трамвайная система. Я просто мечтаю чтобы когда-нибудь мой родной город мог похвастаться таким же количеством трамвайных маршрутов как в Праге, мой родной город это Рига, столица Латвии. Поскольку мне очень интересно всё, что связанно с трамваями я на You Tube пересмотрела все видеоролики снятые из кабины водителя во всех чешских городах, возможности трамвая меня просто поразили.  Особенно мне стало интересно всё, что связанно с Тройским мостом в Праге.  Как я понимаю там был с 1977 года трамвайный мост и недавно рядом был построен новый мост для автотранспорта и для трамваев, а трамвайный в начале 2014 года разобрали,  на You Tube я видела ролики последнего дня курсирования трамваев по этому трамвайному мосту, но я там не увидела, что рельсы с нового моста уже готовы к тому, чтоб их быстро подключили к системе и начали по ним ездить, как же там ходят трамваи после этого последнего дня? Готов ли новый мост и сдан ли в эксплуатацию? И ещё в более ранних роликах видно, что на трамвайном мосту трамваи используют две колеи, а перед закрытием движения использовалась только одна, причём как я поняла это продолжалось уже вроде года два или три, почему надо было вторую колею закрывать так давно? Пожалуйста, жители Праги, кто болен трамваями как я, расскажите мне по-подробней историю этого моста на русском или английском языках . Я не смогла найти нужную информацию на русском или английском в Интернете.
С уважением и спасибо.

29 Yevgeshik Yevgeshik | E-mail | 24. dubna 2014 v 4:04 | Reagovat

Dear residents of Prague!
I am very much love trams and I am envy you, because your beautiful city has amazing tram system. I am dreaming that one day my hometown will have tram system like in Prague. My hometown is Riga, capital of Latvia.  Because of I am very interested in trams I watched all videos made from driver’s cab in all Czech Republic cities on You Tube, opportunities of trams just amazed me.  Especially I got interested in story of Trojsky Bridge in Prague.  As I understood there had been special tram bridge since 1977 until beginning of 2014. Recently there was build new bridge for auto and trams. When I was watching videos from last day of operating old tram bridge I did not see new tracks from new bridge were completely prepared to be include in system and ready for trams using them, how tams are moving there now since old bridge was demolished? Is new bridge ready and opened? Also when I watched earlier videos of tram bridge I noticed that two tracks were  involved in traffic of trams and when I watched latest videos I saw only one track in use, and as I understood one track had been used for couple of years before closing, why second track was closed such a long time ago? Please, residents of Prague, who is interested in trams just like me, tell me the story of that bridge in chronological details in English or Russian.  I could not find right information in English or Russian in Internet
Sincerely and thanks a lot.

30 electrophobia electrophobia | Web | 19. června 2015 v 6:40 | Reagovat

půjčka na oprátku simpsonovi :-|

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama