Stanicovat; ano či ne?

2. února 2010 v 9:24 | Jim |  TRAM-MAGazín
Po nějakém čase mi to přece nedalo a vracím se k tématu, které
se zde neustále vrací. Jedná se o technickou věc a to: Proč
ve videu vystřihujeme stání v zastávkách. Dělám to proto, že
jsou zastávky, kde se stojí třeba půl minuty a to se mi zdá,
že je to přece jenom mírně řečeno méně zajímavé. To samé
platí i o křižovatkách, tam se někdy stojí třeba i přes minutu.
Na druhé straně je názor vás mnohých, že to porušuje autentičnost
záznamu a že by to tam mělo být. Tak jsme i se stanicováním
dali pražskou linku devět Ohlasy nebyly až tak nadšené, tak
jsme se vrátili k původní verzi.
Nicméně od té doby zase uplynul nějaký čas a téma je to
stále poměrně živé, tak se k němu vracím anketou.
V anketě se k tomu můžete vyjádřit, případně přidejte komentář,
co si o tom myslíte a jaká verze se vám líbí víc a proč.
Zkrátka je to na vás!!!!
AKTUALIZOVÁNO: Otázka zněla: vystřihovat ano či ne?
Hlasování již ukončeno s tímto výsledkem.
 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 Pavel Pavel | 2. února 2010 v 14:06 | Reagovat

Jednoznačně nevystřihovat. Kdo chce, ať si to stání posune, když mu přijde nudný. Já se naopak rád podívám, kde se muselo čekat na čas, na semafor, na lidi atd. Prostě autentický záběry z práce tramvajáka, ten přece taky nezmáčkne kouzelnej knoflík a neposune čas...

Navíc to vám - tvůrcům videí ušetří čas s vystřihováním, který můžete věnovat přípravě nových dílů KoKo, na které se všichni už netrpělivě (čti rovnající se abstinenčním příznakům) těšíme :-D

PS: Prosím, opravte tu hrubku v levém panelu - komentáře S kokpitu :)

2 Rudy Rudy | 2. února 2010 v 18:57 | Reagovat

Ano KoKo ((též - příznaky rovn. abs. příznakům) je nelepší, doufám, že budou další díly, mohl by jste alespoň naznačit kdy KoKo zase bude (do konce února, první díl...)
Ke stanicování - ze stanicováním bych dával pouze kratší linky (2,5, nyní 25...), bez stanicování delší (26...) - jelikož taková 26ka se stanicováním je na skoro 9 videí.., tak se mějte a zdravím kijfilm ;-)

3 Martin Martin | 2. února 2010 v 20:28 | Reagovat

Mě třeba baví zastavování v zastávkách , protže se dozvim třeba jaka je signalizace zavírání dveří

4 Zet Zet | 2. února 2010 v 21:12 | Reagovat

Já bych to čekání v zastávkách dál vystříhával. Video s čekáním v zastávkách mi připadá zbytečně zdlouhavé.

5 kijfilm kijfilm | 3. února 2010 v 0:39 | Reagovat

[1]: Koukám na to každý den a nic, díky, opraveno.

6 sendvo sendvo | 4. února 2010 v 17:02 | Reagovat

ak budete aj nadalej vystrihavat zastavky a krizovatky mozte tam pls nechat to odjazdove cinknutie? :) chyba mi to tam ked tramvaj len tak odide zo zastavky bez zvonca :P a ked uz sme pri tom chcem sa spytat kedy musi vodic zvonit? je na to nejaky predpis? vsimol som si ze v prahe sa zvoni pri rozjazde zo zastavky, na krizovatke a pri prechadzani okolo tramvaje v protismere. ale napriklad brnaci zvonia iba pri rozjazde zo zastavky.. mozno by ste to mohli spomenut v tram magazine :)

7 KubiqCZ KubiqCZ | Web | 6. února 2010 v 21:19 | Reagovat

souhlasím se sendvo, taky mi tam chybí to cinknutí..

8 Lukáš Lukáš | 7. února 2010 v 16:10 | Reagovat

S tim zvoněním by mě to taky zajímalo. Je pravda, že jsem se vozil v Brně tramvají celé odpoledne a slyšel jsem tak 10 cinknutí. Naopak pan řidič z KoKo zvoní skoro pořád. Asi to bude jak kdo chce.(?)

A ještě se chci zeptat, proč se musí při jízdě z Krejcárku na Palmovku zastavit v tom "esíčku" před křižovatkou Palmovka.
Děkuju předem za odpovědi.

9 kijfilm kijfilm | 7. února 2010 v 19:34 | Reagovat

[8]: Zvonění je zcela na řidiči. Protože tramvaj nemůže uhnout, tak má zvonek. Esíčko před Palmovkou, to je "bezpečnostní zastavovací místo" a je vždy před větším klesáním, je to vlastně taková zkouška brzd. V Praze asi na šesti místech.

10 Jan Jan | E-mail | 8. února 2010 v 23:12 | Reagovat

Jedno z bezpečnostích zastavovacích míst je i od Flory směrem na Olšanské náměstí. Tramvaj zastaví v půlce kopce, řidič provede kontrolu brzd a jede se dál.

11 Jakub Jakub | 20. února 2010 v 18:31 | Reagovat

[10]: To, že je BZ na Geologický, to je jasný (to klesání je snad vidět na první pohled). Nechápu však, proč je na Pohořelci ve směru Bílá Hora.
P.S.: Bude se připravovat nějaké video o výluce na Bílou Horu?

12 Jakub Jakub | 20. února 2010 v 18:43 | Reagovat

Toto je asi nejsledovanější diskuze na tomto webu, proto se omlouvám, že tento off-topic dávám zrovna sem:
<a href="http://www.dpp.cz/omezeni-dopravy/hlubocepy-sidliste-barrandov-preruseni-provozu-tramvaji-linky-12-14-a-20/">Aprílový žert?</a>

13 kijfilm kijfilm | 20. února 2010 v 19:43 | Reagovat

[11]: Pohořelec: toto zastavovací místo je kvůli klesání do Myslbekovi ulice, před Malovankou doprava dolů na Hládkov. Zde stačí zastanicovat.

14 Ondra Ondra | 21. listopadu 2010 v 20:56 | Reagovat

Zdravim! KoKo je fakt povedený, hlavně super komentář!! Mam dvě otázečky..1) Jak to vypadá s tím DVDčkem? 2) Zajímalo by mě, jestli neznáte tramvajáka, co vypadá jako Bud Spencer? Je to už delší dobu co jsem ho neviděl, ale asi bude už na penzi. Jezdil v tý super bekovce jako Bud..)
Díky moc a ať se daří!!

15 kijfilm kijfilm | 23. listopadu 2010 v 16:55 | Reagovat

[14]: Díky, ad 1) Záznamy neskutečně stárnou a spousta komentovaných věcí už není aktuální. Teď se hlavně snažíme nějak časově sehrát a natočit nové KOKO a to event. by mohlo být i na DVD. Ale momentálně čas nad námi vítězí:-(  1) Jestli myslíme stejného, tak je už rok v důchodu.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama